Harjumaa ja Raplamaa pileti- ja tsoonide info on leitavad: https://www.ytkpohja.ee/piletite-hinnad
Võrumaa info on leitav:
https://kagu.ytk.ee/
Hiiumaa info on leitav:
https://vald.hiiumaa.ee/bussid
www.tpilet.ee lehel kuvatakse piletihindu algpeatusest (näiteks Viljandist Tartusse või Tallinnast Viljandisse), vahepeatuste piletinfot saab küsida info@hansaliinid.ee
Liinide graafikud, peatused on leitavad https://web.peatus.ee/
Piletitsoonide kohta on info leitav: https://www.ytkpohja.ee/piletitsoonid
Kui ese on kaotatud samal päeval, siis helistage numbril +372 433 4302, kus püütakse asi lahendada operatiivselt. Kui kaotamisest on möödas rohkem kui 24 tundi, siis kirjutage palun võimalikult detailne kirjeldus kaotatud esemest, mis kuupäeval, mis kell, mis liinil ja suunal meiliaadressile tellimine@hansaliinid.ee
Sujuva ja õigeaegse liiklemise huvides anna palun bussi sisenemise soovist märku viipamisega!
Turvalise ja sujuva liiklemise ning kõigi reisijate ohutuse tagamiseks on STOP nupu vajutamine tungivalt soovitatav!
Viljandi-Tallinn ja Viljandi-Tartu bussides on WiFi.
Avalike liiniveo bussides ei ole (Rapla, Võru, Hiiumaa)
Kui soovite tagasisidet jagada, siis palun täitke lühike tagasiside vorm kodulehel:
https://www.hansaliinid.ee/tagasiside/
Reisija võib ühissõidukis kaasas vedada suuski ja muid spordivahendeid eeldusel, et need on korrektselt pakendatud. Ühissõidukis ei ole lubatud vedada jalgrattaid, tasakaaluliikureid ega muid abimootoriga liiklemisvahendeid. Küll võib vedada tõukeratast pagasi veole kehtestatud üldiste nõuete kohaselt: pakendatult, et see ei kahjustaks kaasreisijaid ega bussi sisustust.
Koera sõidutamine bussis on lubatud lühikese rihma ja suukorviga. Reisija vastutab, et koer ei häiri kaasreisijaid ega tekita muul moel kahju. Tehtava kahju eest vastutab looma vedav reisija. Juht- või teenistuskoera peab alati lubama bussi.
Kust ma leian veelgi detailsemad juhised ühistranspordis lemmikloomade ja eripagasiga reisimise kohta?
Info leitav: https://www.ytkpohja.ee/soitjale-abiks
Karastusjookide tarbimine on bussides reguleeritud Ühistranspordiseaduse pg 72-ga, mille lõige 3 ütleb, et bussi salongis ning pagasiruumis ei ole lubatud vedada keelatud pagasit ega käsipagasit, mis võib ohustada teiste ühissõidukis sõitvate isikute tervist või vara ning määrida või muul viisil kahjustada ühissõidukit. Keelatud pagas on eelkõige radioaktiivsed, lõhke-, mürk-, sööbe-, tuleohtlikud, lehkavad ja määrivad ained ning nõuetekohase pakendita ained ja asjad.
Seega bussi pole lubatud kaasa võtta lahtisi jooke, kaasa arvatud kaanega suletud, kuid kõrre- või joogiavaga joogitopse, kaasreisijate ja bussi salongi puhtuse huvides.
- Kui juhtub, et maksite pileti eest rohkem kui oleks pidanud või ei tuvastanud kassasüsteem Teie Ühiskaardil olemasolevat sõiduõigust, siis on teil õigus tagasi taotleda enammakstud piletiraha.
- Tasusite Ühiskaardile laetud e-rahaga sõidu eest rohkem, siis on bussijuhil võimalik viimane e-pilet tühistada, kui ei ole teostatud juba uut tehingut.
- Kui vahepeal on juba uus tehing toimunud, kuid avastasite, et piletihind ei ole õige, siis jätke pilet alles. Bussijuht ei saa enam Teie jaoks midagi teha. Täitke avaldus ja saatke Ühendatud Piletid AS-le info@pilet.ee
- Ostsite vale summaga pileti sularaha eest. Bussijuht ei saa raha tagastada. Täitke avaldus ja saatke MTÜ Harjumaa Ühistranspordikeskusele info@ytkpohja.ee
- Kassaaparaat bussis ei tuvastanud Teie Ühiskaardil kehtivat kuukaarti ning bussijuht nõuab pileti ostmist. Tõenäoliselt on tegemist bussijuhist sõltumatu tehnilise rikkega. Ostke pilet ning säilitage, esitage avaldus ja lisage pilet kompenseerimise avaldusele.
- Piletil ei ole arvestatud Teile kehtivat soodustust (kohaliku omavalitsuse poolt tehtud soodustus, isikustatud Ühiskaardi korral) Täitke avaldus ja saatke MTÜ Põhja-Eesti Ühistranspordikeskusele info@ytkpohja.ee Lisage kindlasti oma Ühiskaardi number.